Velkommen

Velkommen til Helenes Lille Verden! Her kommer det litt av hvert.Gjerne noen oppskrifter,bilder og litt av livet mitt..hvem vet?Dere får følge med og se!

mandag 6. desember 2010

Julestemning

Nå prøver jeg å komme i julestemning og har sett litt på julefilmer.Samboeren min (flinke gutten min) kom plutselig med en kopp kakao til meg som han hadde laget mens jeg satt og så på Adam Sandlers's Eight Crazy Nights.Den er så herlig.Elsker den gamle mannen,Whitey.Den er vel egentlig en Hannukah-film men likevel en julefilm i mine øyne.Hvis dere liker Adam Sandler så er denne noe for dere:) .Jeg er så fryktelig glad i denne høytiden.Det å ha en datter hjelper på i tillegg.Føler meg som en liten jente igjen.

Har laget meg en liste over julefilmer jeg vil se denne måneden:

The nightmare before christmas  - Elsker denne filmen.Kan egentlig se den året rundt
Tre nøtter til Askepott 
Reisen til julestjernen
The grinch
Merry christmas mr.Bean
Julenissen-filmene

og sikkert litt av disney-julefilmene som vises på tv i julen.Passer fint for Frøya.Hun elsker Mikke Mus..

Har dere noen tips til julefilmer som får julestemningen skikkelig i gang?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar