Velkommen

Velkommen til Helenes Lille Verden! Her kommer det litt av hvert.Gjerne noen oppskrifter,bilder og litt av livet mitt..hvem vet?Dere får følge med og se!

onsdag 15. desember 2010

Helgen 10-12.Desember

Sist helg var det liv:) Fredagen var det rolig,nesten for rolig.Lørdagen leverte vi Frøya hos moren min og så gikk jeg bort på jobben og fikk ordnet håret mitt før vi dro til byn og feiret 5 års dag.I byn spiste vi middag på Big Horn Steakhouse og så gikk vi på pub etterpå.Rundt ett tok vi taxi hjem til moren min.Min kjære samboer hadde drukket alkoholfritt hele kvelden og da kunne han kjøre hjem derfra.Søndags formiddag kom moren min med Frøya og vi dro rett på julebord med familien til Dagfinn.Da vi kom frem på hotellet så hadde nå min kjære samboer tatt med seg feil pose med seg i bilen så all maten til frøya lå igjen og han hadde tatt med seg en pose med julepresanger i stedet.Men det ordnet seg til slutt.Hadde heldigvis mme-pulver i en boks i vesken og så var det en annen der som hadde baby som jeg kunne låne flaske av og få bleier av.Heldigvis!



 


                                                           Helene er klar for daten:)





      Frøya koser seg på fanget til pappaen mens mamma ordner seg til julebord




                                                            Klare til julebord

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar