Velkommen

Velkommen til Helenes Lille Verden! Her kommer det litt av hvert.Gjerne noen oppskrifter,bilder og litt av livet mitt..hvem vet?Dere får følge med og se!

onsdag 1. desember 2010

Babykino - Harry Potter og Dødstalismanene Del 1

I går var jeg og en venninne på babykino og så Harry Potter og Dødstalismanene-del 1 med døtrene våres.Var kanskje ikke helt den rette filmen til å ha på babykino for småen kvapp og begynte å gråte en del ganger pga høye og brå lyder.Dermed fikk ikke jeg med meg alt.Stakkars Frøya fikk ikke til å sove når hun ville og dermed bråkte under halvparten av filmen.
Det som jeg fikk med meg av filmen var jo veldig spennende.Det er bra at filmen har vokst med publikumet og blitt skumlere og mørkere over årene.Personlig føler jeg at de bare har blitt bedre.Gleder meg til neste del.Men da tar jeg nok ikke med meg småen.Anbefales hvis man liker eventyr og magi:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar