Velkommen

Velkommen til Helenes Lille Verden! Her kommer det litt av hvert.Gjerne noen oppskrifter,bilder og litt av livet mitt..hvem vet?Dere får følge med og se!

onsdag 1. desember 2010

Ikke lenge til jul

Nå telles det ned til julaften.
Dette blir Frøyas første jul og jeg gleder meg veldig til hvordan hun kommer til å reagere på alt.
Julegavene er handlet inn og julekortene er bestilt.Handlet inn litt juleting men mangler fortsatt juletre.Har veldig lyst på et grønt som ser ut som det er snø på.I fjor tok jeg og sprayet på snøspray på juletreet (det ble veldig pent) men det treet var så gammel og ødelagt at vi kastet det da vi skulle flytte inn i ny leilighet.
Kjøpte meg en adventstake på Kid og litt julepynt på Nille ene dagen som jeg ble veldig fornøyd med.Då er det bare å lage litt julegodis i helgen så er vel det meste på stell.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar