Velkommen

Velkommen til Helenes Lille Verden! Her kommer det litt av hvert.Gjerne noen oppskrifter,bilder og litt av livet mitt..hvem vet?Dere får følge med og se!

onsdag 7. september 2011

Bursdagen til Frøya

Vi hadde en fin feiring 17.mai men på selve bursdagen til Frøya så tok jeg og samboeren min Frøya med oss på Akvariet.Frøya likte veldig godt pingvinene som svømte i full fart frem og tilbake mot vinduet vi så i.Hun var like interessert i spurvene som gikk på bakken ved siden av også.Ellers var ikke hun så veldig interessert i resten.Etterpå dro jeg og Frøya og spiste is på senteret mens pappaen måtte ringe de som hadde gitt han parkeringsbot mens vi var i byn;) Det var uansett veldig kjekt å finne på noe sammen .Gleder meg alt til å feire neste år:)
På vei til Akvariet:)

Skjønner ikke helt hva vi ser etter

ÅÅÅ!Der var det noe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar